Gedragen tijdens:

Datum Tegenstander Datum Tegenstander
13/07 Genk (t) 14/12 Heracles (t)
20/07 Cercle Brugge (t) 12/01 FC Utrecht (t)
31/07 AS Monaco (t) 08/02 Sparta (t)
09/04 Feyenoord o21 (t) 22/02 Almere City (t)
10/08 Willem II (t) 01/03 NEC (t)
22/09 NAC (t) 30/03 Go Ahead (t)
06/10 FC Twente (t) 02/04 FC Groningen (t)
30/10 Ajax (t) 25/04 PEC Zwolle (t)
02/11 AZ (t) 11/05 PSV (t)
23/11 Heerenveen (t) 14/05 RKC (t)
30/11 Fortuna (t)

In het seizoen 2024-25 speelde Feyenoord weer in een nieuw ontworpen shirt door het Engelse Castore. De stof bestond uit dezelfde kwaliteit als de voorgaande uitshirts van een seizoen eerder. Er werd gekozen voor een zwarte ronde kraag, en een zwart Castore logo op de linkerborst. Op de linkermouw is weer de TOTO badge toegevoegd en op de rechtermouw het blauwe Eredivisielogo. Op de rug staat bovenaan nog steeds de sponsor Prijsvrij Vakanties, gevolgd door het rugnummer en spelersnaam. 

De grootste verandering is de nieuwe hoofdsponsor MediaMarkt, deze deal werd beslecht op 3 april 2024. Hieronder een stukje uit het nieuwsartikel. 

'MediaMarkt en Feyenoord hebben elkaar onder andere gevonden vanwege een aantal gemeenschappelijkheden en waardes: het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux staat in Rotterdam, beide organisaties kennen een ‘no nonsense’ cultuur en staan midden in de maatschappij. MediaMarkt betaalt zo'n 20 miljoen euro voor het driejarig partnership. In het contract is de optie opgenomen om met twee jaar te verlengen. Prijsvrij staat ook volgend seizoen op de rug van het shirt van de Rotterdammers.'

Het shirt werd alleen gedragen in de Eredivsie, in de beker speelde Feyenoord drie keer in het uittenue. Het shirt maakte zijn debuut op 13 juli tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Genk (3-1 winst).